Saturday, September 14, 2013

Matinya Sebuah Wii.

Selepas 6 tahun berkhidmat, Nintendo Wii aku dah tak berfungsi. Tak tahu apa yang rosak. Nak repair, aku banyak kepentingan lain yang perlukan wang. Nak repair dan jual, ada lagi ke orang yang nak beli Wii?

Simpan dulu kot.

Secara kebetulan jua PlayStation 4 bakal dilancarkan November ni. Kebetulan? Hehehe....





3 comments:

marmalade said...

eh orang still main playstation and wii ke? hahahahahaha. i rasa macam itu dah berzaman je.

i feel so old!

Abd Hadi Hamzah said...

haha of course la ada!

bak kata Ghani, "Gamers dont quit. They restart" :p

Anonymous said...

salam,

Just nak tny, sy mmg main sbb workout pun pakain wii. awk tau tak kat mana tempat yang boleh repair wii..s