Tuesday, August 20, 2013

Aidilfitri 2013

Antara perkara yang aku suka buat masa Hari Raya ialah beraya ke rumah geng-geng. Memang la orang kata itu dah macam kemestian, tapi aku rasa macam dah lama tak betul-betul berkunjung kesana-sini. Seronok gi beraya ni lain feeling dari gi suka-suka masa hari biasa.

Antara rumah rakan-rakan yang sempat dikunjungi Aidilfitri tahun ni;

 Hasina @ Parit Buntar. Terima kasih kerana dapatkan diskaun untuk homestay terhebat dan bawak kami makan mee ketam berasap. 


 Akmal @ Alor Setar.


 Shuko & Pae @ Jitra.


Bad @ Anak Bukit. 


Shira & Ila @ Sri Manjung.



OK la kan?

3 comments:

Encik Moshuchi said...

terima kasih gak bro..sbb berkunjung.

Hasina Terebuzzu said...

tq hadi n wife sb sudi la dtg jauh2 smpai ke pb tu.. lg suka bila korg sgup nk jd jiran n wat homestay tu mcm umah korg sendiri.. hahaha

muhamadakmalwahab said...

tq bro sebab sudi berkunjung ke rumah aku...bak kata ina nampak cam apek cina pulak aku dalam itu gambaq...pakaian sangat tak sesuai dengan aidilfitri...hahaha...