Wednesday, June 19, 2013

Selepas Setahun Dibela



Membela janggut selama setahun. Aku tak mengharap jadi macam Gandalf, tak larat nak syampu kalau panjang camtu. Cuma aku rasa muka aku lebih sesuai bila ada facial hair. 

Bila dah panjang camni, mula la rakan-rakan menegur. Ada yang respek, ada yang minta petua kesuburan, ada yang geli, ada yang nak belai dan ada yang stim. Pernah juga dikata serupa pemain bass System Of A Down

Aku tak pasti sampai bila nak simpan. Nak biar terus memanjang atau potong pendek sikit. Kalau cukur licin aku tak selesa, asyik gatal dagu bila nak tumbuh kembali.

Apa pendapat korang?

5 comments:

marmalade said...

simpan!
in the name of fashion and originality! hahahahahahahaha.

cool apa.

leLabu said...

sila simpan.

Abd Hadi said...

ok, buat masa ni simpan la dulu.

Hasina Terebuzzu said...

sy suka kalo jambang tu paras dagu je.. mcm gmbr skg.. lebih kemas.. takpe, time being.. simpan ler dlu.. kang bila dh ada baby.. get ready la utk korbankan janggut tu.. sb kalo tidak.. jenuh la kna tarik ngn anak! ahahahaha

akusangpenerbit said...

kalau nak bela, ikat atau tocangkan agar tidak menjadi Pai Mei