Wednesday, October 31, 2012

Dan Kudoakan Kebahagiaan Ke Akhir Hayat





Tahniah Mala.



"A real woman doesn't let her husband leave the house hungry or horny" - Anon.

Tuesday, October 30, 2012

Pusara







Akhirnya setelah hampir 3 bulan Cahaya pergi meninggalkan dunia ini, siap jua pusara tempat persemadiannya.

Al-Fatihah.

World Walking Day 2012




Sekali lagi aku menyertai walkathon tahunan anjuran Nestle ni. Tempat yang sama jua, di Putrajaya. Cuma tahun ni agak spesel sikit memandangkan tahun ni genap 100 tahun Nestle bertapak di Malaysia.

Warna baju tahun ni pun sama macam tahun lepas. Tak kisah la, baju free :p


PANORAMA: 6,000 peserta.

Next week; marathon another walkathon!

Tuesday, October 9, 2012

KFC World Hunger Relief 2012


Sekali lagi aku menyertai acara tahunan ni. Masuk tahun ni dah 4 tahun berturut-turut. Nak masuk marathon, aku sedar keupayaan diri. So, masuk walkathon je la :p

Macam biasa, tahun ni tshirt warna ungu lak. Warna tak jadi hal pada aku, yang penting material yang selesa dan menyerap peluh.

Nampaknya tahun ni penyertaan hampir 12,000 orang. Penuh seluruh dataran depan Istana Kehakiman. Putrajaya bertukar warna petang tu.



OK, jumpa lagi kat event tahun depan!