Thursday, February 2, 2012

Kenangan Yang Paling Tak Boleh Aku Lupakan Di Cambodia

Setiap perjalanan pasti ada kenangan.

Setiap kembara pasti ada cerita.

Dan sudah pasti ada cerita dan kenangan yang kita tak boleh lupakan. Kembara aku di Cambodia juga begitu. 

Kisah ni terjadi masa aku stop kat satu kedai terapung di Tasik Tonle Sap. Macam biasa, bila ada pelancong yang singgah, pasti ramai budak-budak tempatan yang cuba jual bunga, air minuman, etc etc. 

Ini kisah aku:




Memang aku tak boleh lupa.

5 comments:

akusangpenerbit said...

Hahaha..nk makan ke?

Hasina Terebuzzu said...

hahahahahha! suka cerita seram ni! comel!

Khairul Amri Ishak said...

ahaha..aku pun suka cerita ko nie..ko beli x akhirnya bro??

Max said...

whattt???

Al Hadi said...

mana nak beli.. tak lepas Kastam woi hahaha