Friday, January 13, 2012

New Year, New Berry



Alkisah Bold 9000 aku telah menemui ajalnya bulan lepas setelah berkhidmat selama 3 tahun setengah. Pada awalnya aku fikirkan masih lagi boleh diselamatkan macam dulu, tapi nampaknya dah tamat riwayat.

Jadi sempena tahun baru 2012, aku perlukan handset baru. terfikir juga nak guna handset lain pulak. Aku agak berkenan dengan Nokia Lumia 800, tapi sayang masih belum ada kat Malaysia.

Akhirnya aku memilih Torch 9810 @ Torch 2 sebagai pengganti. Apa boleh buat, aku memang BB FanBoy. Lagipun dah lama aku teringin nak guna handset slider. 

Terima kasih Bold 9000, jasamu takkan dilupa.

4 comments:

muhamadakmalwahab said...

naisssss...

cacah said...

torch tu memang cun...
tapi i tak mampu nak pakai bb... heee :)

Lein Nazir said...

Fadh pakai....6 bulan dh rosak...

Al Hadi said...

Akmal - yes it is :)

Ecah - tak mampu guna bb, hanya mampu guna android? :p

Lein - patut la aku bbm dia tak pernah reply. dah rosak rupanya cissss