Monday, October 10, 2011

BlackBerry Malaysia 2nd Community Gathering



Selepas kejayaan Community Gathering yang pertama, BlackBerry Malaysia mengadakan gathering kedua di Zouk Club KL pula. Sebagai fanboy BB, dah tentu aku hadir :D

Kalau dulu aku hadir bersama Akmal dan Jepp, kali ni aku hadir seorang. Tak sempat nak ajak dan Gathering ni pun diadakan pada hari aku balik dari Filipina. Hadir seorang tak jadi masalah, kat Filipina pun boleh survive sorang-sorang, ini pula di KL. Lagipun ramai geng-geng BBUGMY ada disana.

Gathering kali ini tak banyak game yang dibuat, tapi lebih kepada pelancaran model-model baru dan persembahan dari The Azenders dan Nadhira.


 Nadhira!

Banyak lucky draw malam tu. Macam biasa, aku tak dapat apa-apa (cis!). Dapat goodies bag penuh dgn barangan BB pun jadi la kan. Dan dapat kenal-kenal dengan BB users yang lain :D

Gathering tamat around pukul 10, dan disambung dengan sesi teh tarik di NZ Garden bersama geng BBUGMY.


 Geng BBUGMY

OK, bila agaknya gathering ketiga?

5 comments:

Anonymous said...

weehooo :)

Anonymous said...

awk...cmana kita nk join gathering bb ni???tq

Al Hadi said...

Awak boleh "Like" group BlackBerry Malaysia kat FB. diorang akan update bila ada gathering seterusnya :)

muhamadakmalwahab said...

kecik ati ko tak ajak...hahahah...

Al Hadi said...

tak sempat la weh hahahaha