Sunday, June 12, 2011

Jurujual Yang Peramah

Aku: dik, nak top-up touch n go.

Jurujual Manis: kejap ye bang. nak isi berapa?

Aku: 50 ringgit.

Jurujual Manis: eh, rasanya rm20 atau rm40 je bang.

Aku: apa plak, selalu saya top-up rm50 ok je.

Jurujual Manis: ye ke... saya cuba dulu ye bang.

Aku: mesti boleh punya.

Jurujual Manis: biasanya orang top-up rm20 je bang. diorang kata rugi isi banyak-banyak. diorang jarang naik highway kot, tak selalu masuk tol. cuti sekolah ni ramai la yang top-up...

Aku: ye ye ye... boleh top-up RM50?

Jurujual Manis: eh lupa lak. Touch n Go arini off-line la bang.

Aku: *facepalm*

9 comments:

leLabu said...

kalau aku, aku bagi kaki jer...

eh, manis ek? kalau manis aku bagi mulut laa..

Hasina Terebuzzu said...

ha ha ha ha ha...bingai adik manis! suka ati la org nk top up 20 ke 100 sekalipon... tp last2 offline? buang karan sguh!

Al Hadi said...

leLabu - manis bak Maria O :p

Hasina - itu yg abg facepalm, soaljawab mcm ada je. siap ajak borak lagi tu

frankie said...

hahahahhahahaaahahahha !!!

marmalade said...

hahahaahah!
how frustrating. sabar jelah hadi.

ara said...

adik manis meminati cik abang la kut. hehe

Al Hadi said...

mala - kena sabar je la kan. nak marah tak sampai hati :p

ara - hehe mungkin juga ya >:)

nihadriz said...

nasib baik abg hadi adalah seorang yang sopan dengan org awam. hahahah~

Al Hadi said...

abang memang seorang yg sopan :p