Friday, March 18, 2011

Membersihkan Sawang

Sedar tak sedar, dah bersawang blog aku ni. Asyik dengan Twitter, ni la jadinye.

Anyway.....

1. Sejak pertengahan bulan lepas, kerja dah makin menimbun. Nak menghadap election punya pasal kan. Nasib baik by-election Pelabuhan Klang tak jadi. Letih woi jaga by-election ni.

2. Akhirnya tengok gak filem The King's Speech. Memang superb! Mula-mula agak pelik tengok Dumbledore, Bellatrix & Wormtail ada sekali hahahahaha. Konfius dgn Harry Potter lak.

3. Hikayat Merong Mahawangsa adalah lebih baik dari PGL. Syabas KRU! Sapa yang kutuk tu memang layak tengok filem-filem Profesor je.

4. Dah lama aku tak naik kapal terbang....

5. Tiada lagi idea. Otak sudah tepu.

5 comments:

marmalade said...

nombor 3 tu kelakar. layak tengok filem professor je. hahahahahah.

the king's speech memang best kan! :) i takkan kasi review tipunyeh hehehe

Al Hadi said...

sayangnya segelintir penonton di Malaysia hanya memilih filem yg ada lawak spastik, dialog buku teks dan mentaliti kanak-kanak lembam.

papaYA said...

HMM adalah percubaan yang baik. Siapa yang kutuk lebih2 tu, cuba la buat cerita macam tu, tengok dia boleh buat lagi hebat ke tak..

Al Hadi said...

exactly. cakap saja tak guna, sila buktikan.

ryann said...

masih tak tengok lagi hmm