Sunday, March 27, 2011

Berry

Satu lagi bukti bahawa BlackBerry ialah gajet untuk mereka yang kreatif dan berorientasi perniagaan.

Respek!

Friday, March 18, 2011

Membersihkan Sawang

Sedar tak sedar, dah bersawang blog aku ni. Asyik dengan Twitter, ni la jadinye.

Anyway.....

1. Sejak pertengahan bulan lepas, kerja dah makin menimbun. Nak menghadap election punya pasal kan. Nasib baik by-election Pelabuhan Klang tak jadi. Letih woi jaga by-election ni.

2. Akhirnya tengok gak filem The King's Speech. Memang superb! Mula-mula agak pelik tengok Dumbledore, Bellatrix & Wormtail ada sekali hahahahaha. Konfius dgn Harry Potter lak.

3. Hikayat Merong Mahawangsa adalah lebih baik dari PGL. Syabas KRU! Sapa yang kutuk tu memang layak tengok filem-filem Profesor je.

4. Dah lama aku tak naik kapal terbang....

5. Tiada lagi idea. Otak sudah tepu.