Thursday, February 3, 2011

BBQ Sungai Congkak

Baru je 3 hari lepas berpiknik di Sg Gabai.

Hari ni piknik BBQ lagi. Lokasi kali ni: Sg Congkak. Hasil perbualan di Twitter pada lewat malam tadi membuahkan hasil yang lazat dan panas.

Sidang BBQ kali ni ialah aku, Hasina, Idham, Hazly dan Syariman. Dan anak bini masing-masing (tidak tertakluk pada Ina dan Deham).


3 pairs of man-boobs. Ew.


BBQ chicken wings and hotdogs. What could be better?


How about a fish head? That's right. A BBQ FISH HEAD.


Food always make people happy. :D


Happy faces all around. Also, man-boobs.

Next location?

6 comments:

Phoebus Athenos said...

mana butang "Like"?

Red Sins Golden Ambitions said...

aku telan2 air liur tgk bbq korang ni. tp manboobs tu x sanggup sket.

Al Hadi said...

next bbq sila join ye =)

fadhlullahomar said...

aahh..payah2 ina kawen dengan deham je la...mwahahaha

weih...lenkali ajak aku. dah la pi jajahan takluk aku hahaha

Al Hadi said...

kau tu bz mengalahkan DO. nanti aku ajak, dun wori

yuliang11 said...

sungai congkak is a very nice place to visit!