Tuesday, January 11, 2011

Kah Kah Kah!

Kah Kah Kah!

Tah hapa-hapa la diorang ni. Kecoh betul berita kononnya FaceBook akan ditutup 15 Mac ni pasal Mark Zuckerberg dah "terlalu tertekan". Punya lah heboh sampai ramai yang panik, siap merayu-rayu lagi.

Kah Kah Kah!

Hebat betul penangan FaceBook kan? Sampai akhbar Kosmo! pun siap buat laporan.

Kah Kah Kah!

Amende la diorang ni... check la dulu sumber "berita" tu. Ini baru baca sket, dah terus panik.

Kah Kah Kah!

Sumber yang kata kononnya FaceBook akan ditutup tu juga melaporkan yang Michael Jackson masih hidup dan kini berada di bulan! Siap ada bukti bergambar MJ tgh menari moonwalk kat bulan.

Kah Kah Kah!

Tu la... percaya sangat berita internet.

Meminjam kata-kata seseorang di page Twitter beliau;

"If you trust everything people wrote in the net, then you're a twat. Period. Periodical TWAT."

Kah Kah Kah!

4 comments:

marmalade said...

alah kalau facebook tutup pun, so? tak mati pun. boleh je hidup. bbm kan ada? heheheheheh.

Phoebus Athenos said...

ayat last tuh sangat bagus!!! sokommsss!!!

sape ya? mueheheh

papaYA said...

Pagi ni kat radio Hot siap buat topik kesan kepada anda kalau FB tutup..

Entah apa2.. Peduli apa kalau FB tutup.. In fact, tutup lagi bagus..

Al Hadi said...

Mala - yeah BBM rules! >:D

Puaka - ya sgt bagus. dia antara troll feveret aku

Yaya - maybe FB patut tutu seminggu pastu tengok kesan camana kan? atau caj USD1/minit nak bukak FB LOL