Sunday, December 26, 2010

Kawan Lama.

Sesekali aku menerima panggilan telefon / sms / FB msg daripada kengkawan lama yang dah lama tak jumpa. Of course la, memula dulu aku dengan naifnya seronok dapat panggilan camtu. Terus dapat revertigo. Terkenang balik kenangan-kenangan lama.

Hakikatnya tak seindah mana. Buruk ada la. Bila kawan lama ajak berjumpa, dah pasti kita akan akan expect untuk catch-up. Tapi realitinya;



1. Nak paksa masuk MLM.

2. Nak ajak beli insurans.


Sila pergi mampus.

6 comments:

nihadriz said...

tepat sekali. saya suka post yang ni. undilah hadi!

:D

Al Hadi said...

ya! undilah saya setiap masa! :p

marmalade said...

ohhhh untuk case i, mintak projectlah. lagi-lagi tau i keje gomen. kat ministry itu. hahahahaahahahahahahahah

Al Hadi said...

pergh, itu pun satu lagi annoying. mcm kes Samsi aritu.

nihadriz said...

owh, my case, mintak tukar balik kampung. for my friends yg memahami tu takpela. ni tiba2 org mana ntah tanya. tensen tau. >:(

muhamadakmalwahab said...

owh...kes aku sama gak dengan ko hadi...kes cam cik hayati pon ada gak...aiii...

tensen daku...