Sunday, November 21, 2010

Review ala Snippet

Aku tersangat la sibuk bulan ni. Kena paksa buat 9 program masyarakat. Sampaikan plan aku nak ke Beijing dengan Akmal, Hasina dll tu terpaksa kansel pasal cuti kena tarik T_T

Beberapa movie yang aku tengok, tapi malas nak buat review. So aku buat review secara snippet je la ek. Tak pun korang gi tengok sendiri je la.

1. Harry Potter & The Deathly Hallows Part 1.
Best. Better dari Order Of The Phoenix tapi still takleh lawan Prisoner of Azkaban.

2. Takers
Filem heist yang tak berapa kosentret kat heist. Tak mengecewakan, tapi tak la explosive macam The Italian Job.

3. Estet
Yang pengarah emo nak mampus pasal tak menang Pengarah Terbaik. Aku gi la tengok aritu. Kesimpulan; filem macam sampah. Sumpah aku takkan tengok lagi mana-mana filem pengarah emo tu lagi.

4. RED
Awesome as expected. Ada Bruce Willis n Morgan Freeman. Karl Urban nampak sangat macho dalam filem nih.

BONUS:

2 Alam
Ada sesapa gi tengok ke? Aku langsung tak hingin. Apatah lagi bila dah digelar sebagai Filem Laknat 2010. Dan aku bukan pengamal produk kempis perut. Aku juga agak rimas bila ada rambut di dahi.

4 comments:

Hasina Terebuzzu said...

first sekali.. cian kt ko adi.. takpe.. krabi ni make sure jd eh???

psl ulasan di no.1 & 4 tu, aku setuju sgt.. nk plak RED! asik gelak je spjg 2 jam tu...

estet??? smpah??? ntah.. aku pon tak alert ada kt panggung cite tu =p

2 alam.. aku baca review.. citer tu mmg hampeh nk mampos... lucah sesaja.. ntah ler... tak minat nk nengok..

Al Hadi said...

Krabi mesti jadi! ah lantak la kerja ni.

estet tu xyah tengok la. buang masa/duit/tenaga jer. RED mmg sgt awesome!

marmalade said...

oh tell me more about this 2 alam movie. very interesting. why is it called filem laknat 2010? :)

i just got back and it is so good to be on blogspot again! :)))

Al Hadi said...

welcome back Mala!

i tak sanggup nak buang masa/tenaga/duit tengok filem tu. baik makan aiskrim jer :p