Sunday, November 14, 2010

Guys Day Out

Setelah bekerja dan jadi gila semalam, aku, Fariq dan Lokman melepak di KLCC arini. Alang-alang ada GoMobile Expo kat sana, apa lagi kan.

Orang memang ramai, tapi tak la ramai sampai tahap Matta Fair. Kalo gi Matta Fair hari Ahad, boleh vertigo / muntah darah kalau takde stamina.

Oooohh banyaknya gadget!

Phone museum! ATUR Mobile! handset pertama aku pun ada! BlackBerry oldskool! iPhone pun dah masuk muzium?



Tablet disana-sini.

Apple iPad! Samsung Galaxy Tab!

CSL Spice pun ada!

Err.. no thanks. Aku menunggu PlayBook.



Broadband!

Aku tether BlackBerry. Tak perlu modem.

Garmin GPS!

Ah itu nanti dulu la. Keperluan belum mendesak.



Kad kredit!

Siap ada genie mata menggoda lagi.

Baru la semangat orang nak apply.

Tapi takyah la, aku baru je tutup satu kad. Lagi satu just for emergency.



Letih berjalan pekena Starbucks.

Kena jaga-jaga la kalau gi gadgets fair camni. Boleh rabak poket aku.

5 comments:

papaYA said...

Ko end up beli ape in the end?? ;)

Al Hadi said...

Tak beli apa pun. Window shopping je

cik fiza said...

salam singgah.. pi juga mobile fair ni.. ada yg pakai seksi2 so just wondering ape tujuannye huhu

Al Hadi said...

salam, terima kasih dtg menyinggah :)

well, sex sells kan. sebagai daya penarik kepada para penggemar gadget yang majoritinya ialah lelaki.

cest la vie.

fadhlullahomar said...

wah...gila menggoda expo tu. kalau aku pi mesti tak kelip2 mata aku.

owh, btw aku refer pada gajet2 bukan gadis2 di situ walaupun gadis2 tersebut mencengkam kalbu..owh...