Wednesday, September 1, 2010

Takpe, Gi La Cuti Ramai-Ramai

Pasni jangan persoal aku nak cuti lak. Korang cuti 10 hari aku tak peduli pun. Apsal aku cuti 4 hari pun korang nak bising.

Dengki?

9 comments:

Hasina Terebuzzu said...

biasa la hadi.. cuti kita byk lagi.. diorg jeleessssss

muhamadakmalwahab said...

sapa tu yang jeles...sila lekuk kepala dia itu...

marmalade said...

entri emo dari hadi. hahahak tuih!
:)

nihadriz said...

mari kita bercuti!

salam eidulfitri. maaf zahir dan batin ;)

Al Hadi said...

Ina - cuti aku tinggal 48 hari je lagi. apa la yg diorg dengki sgt tuh?

Akmal - kalo boleh nak terajang terus.

Mala - Hahahak tuih gak! :p

Niha - oh i will :D

Salam Aidilfitri semua!

Hasina Terebuzzu said...

dengki la.. sebab cuti kita byk.. kalo ble dia plak nk cuti kita tu bg kt dia spy dia plak bole cuti pjg2... biar dia je yg ble cuti pjg,.. jgn kita.. kita kan "kuli"

**aku pon rasa mcm nk terajang je spesis lagu tu**

Al Hadi said...

Tu la pasal. Sukati aku la aku nak gi mana pun, siap nak menyibuk tu

Hasina Terebuzzu said...

owh.. aku rasa tau kenapa diorg jeles.. sebab diorg tak ble ikut ko.. biasakan kita pi tmpt yg best2... jeles la tuh.. biasa la.. kurang kasih syg & cuti! =p

Al Hadi said...

kalau hasben / bini / anak / makbapak diorang taknak bwk diorg cuti, tu bukan salah aku.

hahahahak tuih!