Wednesday, September 1, 2010

Ramadhan Rantings

1. Tinggal seminggu lagi untuk Aidilfitri. Seperti biasa, Hari Raya bermaksud makan kuih raya, mengelat bagi duit raya, kereta penuh di jalan raya dan budak-budak akan jadi kaya raya.

2. Lupa lak, Hari Raya juga bermaksud cuti.

3. Macam biasa, ada aku kesah?

4. Raya tak Raya, bezanya cuma ada Solat Aidilfitri. Itu pun kalau aku pergi.

5. Aku tak tau kenapa aku nomborkan entri ni.

2 comments:

Mr. Moshuchi said...

entri ini sedikit biol la beb hehehe...ntah apa yg di'rating'kan pun aku tak paham hahhaha...mmg ranting lah...

Al Hadi said...

"Ranting" tu kira bebelan la bro