Thursday, April 15, 2010

Maaf

Aku sekarang sangat sibuk. Tunggu la habis 25 hb April ni baru aku boleh update blog ni secara proper.

Wish me luck!

Sementara itu, sila layan lawak seks ini.


Apa kaitan hidung dan seks?
Kamu : Kenapa hubungan seks sangat menyeronokkan?
Aku : Menyeronokkan sebab, sama seperti kamu mengorek hidung dengan jari.

Kamu : Kamu rasa perempuan lebih merasai keseronokan lebih dari lelaki?
Aku : Tentu sekali perempuan. Apabila kamu mengorek-ngorek hidung kamu, hidung kamu rasa lebih sedap dari jari kamu. Betul bukan?

Kamu : Kenapa perempuan tidak suka dirogol?
Aku : Katakan kamu sedang keseorangan ditengah jalan, kemudian seseorang datang tiba-tiba mengorek hidung kamu. Kamu suka atau tidak?

Kamu : Kenapa perempuan tidak mahu melakukan seks ketika uzur?
Aku : Jika hidung kamu berdarah, masihkah kamu mahu korek hidung? Jangan jadi bodoh.

Kamu : Kenapa kebanyakan lelaki tidak suka memakai kondom ketika melakukan seks?
Aku : Bila kamu korek hidung, kamu pakai sarung tangan atau guna jari? Rasanya sudah sekali berbeza.


Cheerio!

4 comments:

marmalade said...

hahahahah bengongggg.

Al Hadi said...

yess... i know u like it :p

fird said...

teka teki, masuk lurus, keluar bengkok.



korek hidung:)

Hasina Terebuzzu said...

ni mcm pua chu kang punye je.. hehehe