Sunday, December 13, 2009

Bebelan Rawak

1. Kadang-kadang kita tak dapat apa yang kita nak. Hari tu aku haus setelah berjalan kaki di Bukit Bintang sambil survey Speedlite untuk Canon G10 aku. Aku pun pergi ke 7E nak beli Nescafe kegemaran aku. Dan ini yang aku dapat;

Lampu padam, pintu terkunci. Siapa kata 7E buka 24 jam?

2. Melepak bersama Shuko, Pae dan Frankie di Kg Baru sambil menikmati shisha percuma di selang seli dengan persembahan porno kucing. Shuko dan Pae tersenyum mesra sambil memberi komen bernas mereka. Frankie pula amat tekun merenung persembahan porno tersebut.

Ah! Ah! Meow! Dalam lagi! Meow!

Life is good~

6 comments:

papaYA said...

Frankie, kawin ar cepat..hahaha

7E under construction or mase tu ade rompakan kot? heh

Al Hadi said...

Frankie, sila dengar nasihat Yaya :p

Blackout kot 7E tu

j.e.j.a.r.i. said...

1. letrik 7E kna potong. tak bayar!
2. 'tersenyum mesra' di situ bermaksud?? hahaha..

Al Hadi said...

hek eleh. dia yg senyum :p

Mr. Moshuchi said...

mamat bangla 7e tak datang keja la tu...terlajak tido kot.

huhhh..mmg sial kucing2 tuh..aku dah biasa tengok, cuma mungkin fariq yg agak teruja..

Al Hadi said...

Fariq kan gersang :O