Monday, November 2, 2009

Review - This Is It

PLOT:

Filem ini merupakan sebuah dokumentari yang dihasilakan dari beberapa rakaman ketika Michael Jackson sedang mengadakan latihan dan persiapan untuk siri konsert beliau yang terakhir. Pelbagai pendapat, temuramah spontan dan aksi-aksi Michael melakukan latihan dan persiapan dapat dilihat sebelum kematian mengejutnya.

REVIEW:

Sangat menyentuh hati dan pada masa yang sama turut membuatkan aku kagum dengan ketelitian dan kehebatan Raja Pop ini.

Dalam filem ini juga ada dipaparkan pelbagai video baru, props, gimik, pyrotechnic, dan pelbagai lagi yang dirancang untuk konsertnya. Dari proses pemilihan penari, penataan muzik, pencahayaan, gerak tari dan pelbagai lagi menunjukkan betapa hebatnya kualiti persembahan MJ.

Sila tengok kalo korang minat MJ.

4 comments:

marmalade said...

saya suka michael jackson dalam diam. saya banyak menghafal lirik lagunya yang kekadang macam pelik, tapi tak sangka ada orang yang boleh buat lagu mcm tuh.

suya said...

cam bes je.nak tgk.

muhamadakmalwahab said...

aku tak pernah hafal lirik lagu dia but bila dengar ajer lagu dia, it just comes naturally aku bley sang along...weird huh???

Al Hadi said...

Mala - thats why he's the King. Salute him all the way!

Suya - silakan.

Akmal - youre not the only one. Lagu2 dia mmg haunting