Tuesday, October 20, 2009

Sejuk Di Atas Maxwell






Aktiviti hujung minggu.

Naik 4x4 mendaki Bukit Larut.

Ahhh..... sejuknya.

13 comments:

marmalade said...

bukit larut kat mana eh hadi? i geografi malaysia memang lemah haha

Al Hadi said...

Taiping, Perak. pergi la weekend. sgt syok

Ara Izat said...

ko ni kan. sebelum gambar tu kuar aku dah terbayang yang bukan2 ok tengok tajuk tu.

cis tertipu.

hahahaha

Al Hadi said...

hahahahaha!! boleh tahan gak minda adik aku nih.

jay jamil said...

Nice pic. ada hotel tak kat atas tu?

Al Hadi said...

thanks Jay! hotel takde, tapi ada 4-5 banglo sewa kat puncak. sgt best kalo nak lepak sana

muhamadakmalwahab said...

aku tak pernah sampai lagi bukit larut....denggg...have to go la one of these days....

Al Hadi said...

pergi la. its a refreshing sight!

j.e.j.a.r.i. said...

i pun tertipu dgn tajuk entri ni..dem! :P

Al Hadi said...

hahahahhaa... lagi sorang!

Mojo Jojo said...

i lagi lah tertipu.. heheh.. tp tak tertipu sgt, coz sejuk ke di atas maxwell hill... ngehehehe

Al Hadi said...

hehehe... yang itu kau lebih mengetahui :P

Al Hadi said...

hehehe... yang itu kau lebih mengetahui :P