Sunday, August 23, 2009

Mario! Mario! Mario!

Dah lama aku tak main game Mario. Masih teringat lagi kenangan masa aku sekolah rendah dulu. Masa tu Mario menjadi kegilaan dan "game wajib" bagi semua budak-budak seusia.

Setelah berakhirnya zaman Micro Genius dan konsol-konsol 8-bit yang lain, ingatkan dah xde lagi la game Mario ni. Konsol N64, Dreamcast dan GameCube pun ada gak Mario, tapi tak sama dengan yang asal.

Akhirnya dah ada gak! Versi Wii ni sama konsep dengan game asal tapi grafik dan jalan cerita yang baru! Aku mesti beli!

Sila tengok video ni;



Teruja tak?

No comments: