Sunday, May 3, 2009

Bercakap Dengan BITCH

Semalam di rumah aku ketika aku tengah syok main Wii, tetiba irama vio-pipe berkumandang dari Blackberry Bold aku. Berikut adalah percakapan antara aku, dengan Betina Insuran Tak Cukup Hormon (BITCH);


Aku: "Hello"

BITCH: "Hello, en. Hadi. Saya Yana dari Takaful Insurans ingin menawarkan pakej Insurans nyawa untuk encik. Boleh kita set masa untuk bertemu?"

Aku: "Insurans? Apa kejadahnya?"

BITCH : "Insurans untuk perlindungan encik....bla bla bla.... yada yada yada... ahh ahhh ahhh.. uuhhh..uhh.. uhhh... dalam lagi... panjangnya..... untuk keselamatan... boleh?"

Aku : "Macam ni la cik Yana, saya taknak buang masa sesiapa, saya tak berminat nak beli ya?"

BITCH : "Ya, orang Melayu memang tak berminat dengan insurans. Tapi encik jumpa saya dulu.... bincang... dalam-dalam... climax.... bla bla bla..... hihihihi..... "

Aku : "Cik Yana, takpe la. Saya tak minat ye"

BITCH : "terfikir tak tentang keselamatan.... duit takde... bahaya... ekonomi gawat... gersang.... tanah kemarau ingin disiram baja..... masa depan... anak bini...."

Aku : "Saya tak minat"

BITCH : "Seterusnya... kos rawatan.... bla bla bla.... aahhh..ahhhh ahhh.. nyit nyot nyit nyot...."

Aku : *tekan butang END*


BITCH tu memang tak reti bahasa.

No comments: