Sunday, April 5, 2009

Snippet Bergambar

Aku langsung takde idea nak menulis panjang-panjang. Mungkin pasal agak sibuk skang ni. So sementara tu, sila layan beberapa fakta bergambar ringkas berikut;



1. Kim Kardashian adalah salah seorang pengguna Blackberry. Dia tak guna Samsung OMNIA. Fariq, sila jangan jeles ye.


2. Aku rasa corak harimau bintang sangat seksi. Semalam aku pasang cover seat corak harimau bintang kat kereta aku. Jadi sekarang pemanduan aku lebih seksi dan menggiurkan macam Tyra Banks.


3. Aku suka makan abalone terutama dengan sup sirip ikan yu. Tapi lain macam jer rupa abalone ni...


4. Minggu lepas sebijik Hummer H6 Player Edition lalu depan rumah aku. Sapa la yang kaya sangat nak beli menatang 6 roda ni? Harga lebih RM 1 juta oi....


5. Ini ialah mee segera edisi Hard Gay. Nama mee segera ini ialah Sodo Mee. Macam sodomy jer....



Sekian snippet bergambar aku.

No comments: