Tuesday, March 3, 2009

Konvo INTAN

Semalam akhirnya batch aku merasa gak konvo selepas 6 bulan tamat DPA. Selain dari rasa tercekik pakai Baju No.1 tu, aku juga rasa seronok.

Amat seronok.

Aku rasa, semalam la perjumpaan terakhir satu batch. Bila lagi nak jumpa kan? Jumpa pun semalam rasa masa pendek gila. Banyak buang masa dengar ucapan-ucapan yang membuang masa.

Sayang betul ramai yang terus balik lepas tu. Aku berbekalkan DSLR di tangan dengan aktif snap gambar sana sini. Tu pun ramai yang aku tak jumpa. Dah la campur dengan batch 2/2007, konpius sikit pasal semua pakai baju yang sama.

Banyak gambar yang aku plan nak tangkap. Gambar kumpulan The Sickos, Pangkah Tapai, Bloggers DPA 1/2008, gambar sidang, geng-geng rapat, geng-geng yang aku tak kenal, dan macam-macam lagi.

Tapi takpe la kan, yang sudah tu sudah la. Mana yang ada itu je la yang aku dapat. Ada la dalam 390 keping gambar aku snap hahaha.....

Anyway, yang penting aku dapat kekalkan memori konvokesyen aku.


Aku sudah berjaya!

No comments: