Wednesday, March 11, 2009

Entri Terakhir

Ini entri terakhir aku.

Beberapa kejadian sejak akhir-akhir ini buat aku agak tertekan. Kepala agak kusut, badan dah sengal-sengal, kerja pun buat sambil lewa bagai bersetubuh tapi tak klimaks (buruk giler peribahasa aku).

Aku dah bosan dengan karenah orang yang gila pangkat, orang yang gila kuasa dan orang gila. Aku dah bosan dengan karenah birokrasi. Aku dah bosan dengan mereka-mereka yang perasan berintegriti dan skema nak mampos.

Aku perlu timeout.

Terima kasih kerana membaca blog aku yang tak seberapa ni.

Ini adalah entri terakhir aku...




...sebelum aku ke Pulau Perhentian malam ni sampai Ahad. Lepas tu aku update lagi ye? :P

No comments: