Wednesday, January 28, 2009

Bila Aku Bosan Aku Merepek

Cerita 1
Hayati begitu asyik merenung batang yang menegak itu, lantas dia terus mengusap-usap batang tersebut, kelihatan air putih mengalir keluar.

Hayati pun menjerit "...Nenek! lemang ni nak buat macam mana, dah masak rasanya.."..


Cerita 2
Ikraam meramas-ramas kemuncak kedua-dua bukit kecil itu, hatinya puas dan semangatnya semakin berkobar-kobar, jari-jemarinya terus menguli tanpa henti.

Ikraam tidak sabar hendak menyiapkan model untuk projek sainsnya itu yang bertajuk "bentuk muka bumi di kawasan berbukit bukau."


Cerita 3
Shukor menghisap-hisap puting itu dengan berhati-hati dan perlahan, dia tidak mahu tergesa-gesa, sesekali lidahnya menyentuh lembut hujung puting itu dan menyedut keluar sedikit susu ...

"cehhh masih panas, dah dekat satu jam aku rendam dalam air suam pun masih panas" Anak Shukor yang masih bayi terus menangis meminta susu. Shukor semakin tension.


Cerita 4
Idham menjerit sambil menhenjut-henjut badannya dengan rakus dan kasar "Come on baby, lets make it..."..katanya berulang-ulang kali tanpa henti.. Kemuncaknya semakin tiba dan Idham kelihatan semakin rakus.

Idham terus memacu kudanya untuk menamatkan perlumbaan kuda itu, dia bertekad untuk memenangi tempat pertama.


Cerita 5
Bahagian belakang kereta itu bergegar dan berhenjut-henjut. Fariq yang dari tadi mengintip dari celah-celah pokok dapat melihat dua susuk tubuh manusia sedang melakukan sesuatu didalam kegelapan itu. Fariq terus mendiamkan diri, dia takut kehadirannya akan disedari.

Tetapi setelah lama mengintip Fariq pun lantas bangun dan segera menawarkan khidmatnya untuk membantu mereka menukarkan tayar kereta mereka yang pancit itu.


Moral: Aku bosan.

No comments: