Monday, December 15, 2008

Trailer - Watchmen


Aku tak berapa familiar dengan Watchmen ni. Tapi sejak aku tengok trailer dan dapat tahu ia diarahkan oleh Zack Snyder, aku teruja!

(Untuk info, Zack Snyder adalah pengarah filem 300)

Kesan khas yang mengagumkan, jalan cerita yang lain dari yang lain dan skor muzik yang menghantui!

PLOT:

Berkisar tentang keadaan dunia di tahun 1985 yang berbeza. Di dunia ini, superhero adalah sebahagian daripada kehidupan harian dan kebanyakan superhero memakai kostum dan masih menyembunyikan identiti sebenar mereka. Watchmen, sekumpulan superhero yang dah bersara dari era hero mereka berkumpul kembali setelah salah seorang dari anggota mereka dibunuh kejam. Seterusnya mereka membongkar satu konspirasi untuk menghapuskan superhero dari dunia tersebut.

Kalau nak tahu lebih lanjut berkenaan Watchmen, sila baca di sini.

Sementara itu, sila saksikan trailer filem ini:



Best kan lagu background tu? The Beginning Is The End Is The Beginning dendangan Smashing Pumpkins.

Aku tak sabar!
.

No comments: