Monday, December 8, 2008

May The Force Be With Me In Aidiladha

Hari Raya Haji memang tak disambut semeriah Hari Raya puasa. Tak tau kenapa, hanya negeri-negeri pantai timur saja yang menyambut Hari Raya Haji dengan meriah. Yang lain, cuma meriah kerana cuti, meriah kerana lembu korban terlepas di jalanraya dan juga kerana jalan jem.

Tahun ni sama dengan tahun lepas, aku sambut Raya Haji kat KL jer. Malas nak keluar pasal jalan dah tentu jem. Hari cuti + cuti sekolah memang satu kombinasi yang membuat aku duduk kat rumah jer. Tapi aku tak bosan. Kenapa?

Kerana aku baru membeli game terbaru untuk Nintendo Wii aku iaitu Star Wars: The Force Unleashed. Akhirnya aku merasa gak nak jadi Sith Lord!

Aku tak mahu tulis entri ni panjang-panjang. Aku nak gi sambung main game.

Selamat Hari Raya Aidiladha!
.

No comments: