Monday, October 13, 2008

Aku Di Genting


Bermula semalam, aku berada di Genting Highlands untuk urusan kerja sampai Sabtu ni. Seronok gak, jumpa balik dengan geng-geng lama yang satu kepala. Daripada matang terus jadi macam budak-budak. Hahahaa....

Kat atas gunung yang sejuk ni aku stay kat Genting View Resort. Best gak tempat ni. Boleh main arnab lagi. Ingat kalo free bole gak terjun swimming pool. Tak pun naik ke puncak...

Oleh kerana Wi-Fi service kat sini cuma sampai pukul 11pm jer, maka aktiviti online aku terjejas gak. Sempat online masa lunch hour jer. Tapi sini internet laju. Bagus untuk aku sambung download beberapa filem. Hehehehe....

Aktiviti tak banyak yang interesting. Biasa la, kerja kan. Maka idea untuk ber-blog pun kurang sikit.

Lain kali nak lepak kat sini lagi la.

No comments: