Wednesday, September 17, 2008

Sembelit The Animasi



Korang pernah tengok filem Sembilu tak? Filem sampah arahan Pengarah Berharga RM6 Juta tu. Aku tak pernah tengok, pasal aku taknak habiskan masa sejam setengah tenung sampah. Baik aku tengok sampah depan rumah aku je.

Anyway, aku terjumpa video ni kat YouTube. Animasi 3D yang cuba jadi alternatif kepada sampah layar perak tu. Kalau la filem tu buat aksi macam ni tentu jadi klasik macam Filem Paling Merapu Di Dunia, Kung Pow.

Fight scene yang amat dramatik. Soundtrack yang meyakinkan. Animasi yang amatur.

Apa komen korang?

No comments: